Letní bobová dráha KASTE Perříkov

Letní bobová dráha se nachází v Petříkovském údolí. Je součástí sportovního areálu Kaste. Byla vybudována v roce 2006 a svou jedinečností patří mezi nejzajímavější turisticko-sportovní atrakce v Jeseníkách.  Délka bobové dráhy je 800 m s převýšením 100 m. Najdete zde 15 zatáček a 3 terénní zlomy. Maximální rychlost jízdy je zde 45 km/h. Boby jsou opatřené brzdami, proto umožňují každému zvolit ideální rychlost a styl jízdy. Při puštění brzdové páky dojde automaticky po několika metrech k zastavení bobu. Boby jsou dále opatřeny měkkými pryžovými nárazníky, které vylučují jakýkoliv přímý náraz do bobu.  Jízda je povolena osobám starším 8 let. Děti mladší než 8 let mohou jezdit výhradně v doprovodu dospělé osoby. Boby jsou jednomístné.
LUKOSTŘELBA
Přímo u dolní stanice bobové dráhy můžete využít další atrakci sportovního areálu Kaste, kterou je lukostřelba. Zde si mohou děti i dospělí pod dohledem zkušeného profesionála vyzkoušet střelbu z luku na cíl. Používají se kvalitní luky SAMICK POLARIS a karbonové šípy poskytující vysokou přesnost střelby.

Kontaktní údaje

červen-srpen: denně 9.30-17.30h
říjen: viz www.kaste.cz

Jak se k nám dostanete

Autem - z Jeseníku po silnici I/60 do Lipové-lázní, na křižovatce u pošty pokračujte rovně na silnici II/369 ( směr Hanušovice ) na Ramzovské sedlo, projeďte Ramzovou a sjeďte do údolí, ve kterém leží Ostružná. V obci na první odbočce odbočte doprava a pokračujte asi 3,5 km do Petříkova. Bobová dráha se nachází u horské chaty Kaste  asi v polovině osady po levé straně ve svahu.
Autobusem - autobusová zastávka Ostružná ( trasa Hanušovice - Jeseník ). Dále pěšky asi 4 km.
Vlakem -  železniční stanice Ostružná  ( trať Olomouc - Zábřeh na Moravě - Hanušovice - Jeseník ).Dále pěšky asi 4 km.

Personal data protection | Regional discount cards | Accommodation rules | For children | Restaurant Helios | Partners | Tips for trips