Priessnitzovy léčebné lázně

Priessnitzovy lázně leží ve svahu nejvýchodnějšího výběžku Rychlebských hor, asi 2 km od města Jeseník v nadmořské výšce 620 m. n m..Příznivé klimatické podmínky umožňují léčbu pacientů v kterémkoli ročním období.
Za svou proslulost lázně vděčí Vincenzi Priessnitzovy, podle jehož vzoru vyrostli desítky vodoléčebných ústavů po celé Evropě.
Pro Priessnitzovy lázně je typické léčení problémů spojených s oběhovým, dýchacím ústrojím, kožními a duševními nemocemi, poruchami látkové výměny a žláz s vnitřní sekrecí. Léčení je založena na využití přírodních léčivých zdrojů, kombinovaných s nejmodernějšími léčivými a rehabilitačními metodami.

Léčebné procedury:

• priessnitzovy venkovní koupele dolních končetin
  • priessnitzovy venkovní koupele horních končetin
  • priessnitzova pololázeň jednofázová a dvoufázová
  • hydroterapie
  • mechanoterapie
  • elektroléčba
  • inhalace
  • computerová kineziologie
  • ostatní ( solná jeskyně, muzikoterapie, psychoterapie - individuální, sauna, vibrosauna, enzymoterapie, oxygenoterapie prostá, kyslíková terapie dle Ardeny, sloupková korekční terapie).

Díky své poloze a výbornému klimatu jsou Priessnitzovy Lázně vhodné nejen k relaxačním pobytům, ale také k turistickým.

Kontaktní údaje

Priessnitzovy léčebné lázně a.s.
Priessnitzova 12/299
790 03 Jeseník
tel.: +420 584 491 111
+420 584 491 114
web: www.priessnitz.cz
e-mail: lazne@priessnitz.cz

Jak se k nám dostanete

Autem - po silnici I/44 směr Jeseník (přes Červenohorské sedlo, Bělou pod Pradědem). Před vjezdem do Jeseníku odbočte u benzinové stanice Agip doleva na I/60 (směr Hanušovice) a pokračujte přes kopec. Na první křižovatce pod kopcem odbočte doprava (směr Jeseník)a pokračujte stále po hlavní silnici kolem chovného i okrasného rybníku až na křižovatku, kde hlavní silnice končí. Na ní odbočte doprava a hned zase doleva, do kopce. Na této křižovatce jsou dobře značeny Priessnitzovy léčebné lázně. Po 100m přejedete železniční koleje a po hlavní silnici pokračujete bez odbočování asi 2km.

Autobusem - z autobusového nádraží v Jeseníku jezdí do lázní pravidelná linka Jeseník, autobusové nádraží - Jeseník, lázně.

Vlakem - vlaková stanice Jeseník (cca. 2 km od lázní), dále pokračujte autobusem, zastávka je 50m od nádraží

Personal data protection | Regional discount cards | Accommodation rules | For children | Restaurant Helios | Partners | Tips for trips