Horské lázně Karlova Studánka

Lázně obklopené horskou přírodou se pyšní nejčistším vzduchem ve střední Evropě, celkovou atmosféru dotváří roubené lázeňské budovy.

Karlova Studánka jsou lázně s dvousetletou tradicí. Nachází se v pohoří Hrubý Jeseník v nadmořské výšce 800 m n. m. v malebném údolí říčky Bílá Opava.

K přírodním léčivým zdrojům v Karlově Studánce patří kromě klimatu také přírodní oxid uhličitý a minerální voda, která slouží k přípravě uhličitých koupelí i rašelinových zábalů, k inhalaci a k pití. Mezi oblíbená místa patří bazén s vodou o teplotě 32 až 34°C, podvodními lehátky, lavicemi a masážními proudy. Najdete tu také vířivku, finskou saunu, parní saunu, tepidarium a solnou jeskyni. Lázeňský park zdobí umělý vodopád a geologická expozice hornin z oblasti Jeseníků.

V lázních probíhá komplexní lázeňská léčba pro onemocnění horních cest dýchacích, stavy po nemocích onkologických a také cévní nemoci (vysoký krevní tlak) a pohybové (kloubní a páteřní obtíže). Dále zde probíhají rekreační a relaxační programy s různou délkou pobytu.

Kontaktní údaje

Horské lázně Karlova Studánka, státní podnik
793 24  Karlova Studánka
tel.: +420 554 798 111
web:https://www.horskelazne.cz/
e-mail: lazne@horskelazne.cz

Jak se k nám dostanete

Autem - z Jeseníku (Polska...) - po silnici I/44 do Bělé pod Pradědem, na křižovatce doleva na silnici II/450 (směr Bruntál - Ostrava), v osadě Vidly doprava do Karlovy Studánky. V zimě se úsek silnice Vidly - Karlova Studánka neudržuje, proto doporučujeme ve této osadě odbočit na křižovatce vlevo na silnici II/451 (směr Vrbno pod Pradědem), na začátku Vrbna odbočit doprava na silnici II/445 a pokračovat do Karlovy Studánky.

Autobusem - Místní linky Bruntál - Karlova Studánka, Rýmařov - Karlova Studánka, dálkové linky Brno - Bruntál - Karlova Studánka, (Zlín) - Přerov - Olomouc - Karlova Studánka - Jeseník

Vlakem - na trati Olomouc - Bruntál - Krnov se nachází stanice Milotice nad Opavou, kde začíná místní trať směrem na Vrbno pod Pradědem. Odtud dále autobusovými linkami, připadně místní tratí Bruntál - Malá Morávka (pouze víkendový a sezónní provoz) a dále autobusem

Projekt - fotovoltaické elektrárny | Ochrana osobních údajů | Regionální slevové karty | Ubytovací řád | Pro děti | Restaurace Helios | Baby-sitting | Partneři | Informace na pokojích hotel Helios | Informace na pokojích hotel TOČ | Tipy na výlet

Hotel Helios s.r.o. 2009-2024 všechna práva vyhrazena | Změnit nastavení cookies